Skip to the content

Nyt fra formanden

Velkommen til en ny sæson. Det bliver dejligt at komme i gang igen med golf på vores egen flotte bane. 18 huls banen er planlagt til at åbne for spil søndag d. 16. marts kl. 12.00 om vejrguderne vil. God spilleløst.

Generalforsamlingen

Vi havde generalforsamling d. 6. marts. Jeg blev genvalgt som formand, Tusind tak for tilliden. Uffe Pedersen, Torben Jørgensen og Børge Nyland Andersen, var på valg. Torben Jørgensen og Børge Nyland Andersen blev genvalgt. Uffe Pedersen ønskede ikke genvalg. Bestyrelsen pegede på Jørgen Meinicke som bestyrelsesmedlem og Jørgen blev valgt. Tillykke til alle tre. På suppleant posterne var der nyvalg af Ulla Katrine Jensen og Henrik Holmkvist Andersen, tak fordi i ønskede at blive en del af bestyrelsen. Jeg glæder mig til samarbejdet i den nye bestyrelse. Jeg takker mange gange for samarbejdet i den gamle bestyrelse, hvor fra vi takkede Lene Trier for indsatsen som suppleant og Uffe Pedersen for den meget store indsats som kasserer igennem de sidste otte år. Uffe er en af dem der var med til at sikre klubbens overlevelse, og senere været med til at skabe klubbens gode økonomi. Tusind tak for det.

Efter generalforsamlingen holdt vi konstituerende bestyrelsesmøde. Torben Jørgensen fortsætter som næstformand. Jørgen Meinicke overtager posten som kasserer. Forretningsudvalget FU kommer til at bestå af Klara Kruse, Torben Jørgensen, Jørgen Meinicke og Martin Østergaard Jørgensen (Ny Golf Manager). Vi ser alle frem til samarbejdet i bestyrelsen og forretningsudvalget.

Ny Golf Manager

Vi kan byde velkommen til vores nye Golf Manager Martin Østergaard Jørgensen, som startede i klubben 1. marts og derfor kunne være med på generalforsamlingen og præsentere sig selv. Martin får ca. tre ugers overdragelse fra Jens, hvilket hjælper Martin godt i gang med alle klubbens gøremål. Tag god imod Martin.

Kontoret

Martin og Bente skal lære hinanden at kende og sammen finde sig til rette på kontoret. Vi er sikre på at det er et stærkt team, som kommer til at servicere alle klubbens medlemmer og tage godt imod vores gæster. Vi skal alle være tålmodige og hjælpe dem med hvad der nu kommer af udfordringer. God arbejdslyst til dem.
                                                     

Arbejdsdag

Vi har arbejdsdag d. 15. marts, hvor vi håber på at rigtig mange møder op for at hjælpe. Dagen starter kl. 8.30 i Greenkeepergården med kaffe og boller. Arbejder fra 9.00 til 14.00, hvorefter der bliver serveret frokost i klubhuset. Vel mødt.

Farvel til Jens

Den 20. marts har Jens sidste arbejdsdag i klubben, så kom og sig farvel til Jens mellem klokken 15.00 og 17.00. Vi byder på en lille forfriskning, og håber så mange som muligt vil deltage for at takke Jens for hans meget store indsats i klubben og ønske ham held og lykke i det nye job.

Åbningsturnering

Turneringsudvalget har arrangeret åbningsturnering d. 12. april med gunstart kl. 9.30, så husk at få sat kryds i kalenderen.


Jeg ønsker jer alle en rigtig god sæson.

 

Med venlig hilsen

Klara Kruse

Formand for Aarhus Aadal Golf Club

Om forfatteren

Klara Kruse

Formand for Aarhus Aadal Golf Club

Aarhus Aadal Golf Club

Brydehøjvej 35
8462 Harlev

Tlf: +45 86 94 26 77

E-mail: aagc@aadalgolf.dk

Nyttige telefonnumre

  • Kontoret: 86 94 26 77
  • Brasserie Aadalen (Rikke) 22 15 51 19
  • Baneservice: 20 42 37 77

Det vil nok være en god ide at have disse numre noteret evt. lagt ind på mobiltelefonen!

Drop på fairway ved bold mistet eller Out of Bounds

Lokal regel E-5

Denne lokalregel er ikke gældende på vores bane.

Så husk en provisorisk bold, hvis I er det mindste i tvivl om I kan finde jeres bold, eller hvis der er en chance for at den er mistet Out Of Bounds.